torstai 9. helmikuuta 2012

kiloja ja iloja

Jestas mikä ruokahalu mulla on.
Mä syön.
Koko ajan.

Päivän ruokailut menee jotakuinkin näin:

klo 6.15  pika-aamupala, eli yksi jukurtti ja lasi mehua. Tai vähän mysliä.
klo 8.30 teetä ja hapankorppua tai vastaavaa
klo 11.00 lounas
klo 13.30 välipala (kahvia, leipää, pullaa, hapankorppua tjsp)
klo 17.00 ruoka
klo 19.00 jukurtti tai vastaava
klo 21.00 leipää tai kuten eilen MAKAROONIA.

Ja silti ehtii tulla huono olo. Mä en käsitä, se huono olo meni pois jo mutta se tuli nyt takaisin!
Ei auta kun syödä vaan, sillä ruualla se paha olo pysyy poissa.

Maha tuntuu jo kasvaneen, mutta taitaa olla vaan läskiä näiden ruokamäärien perusteella...

Ja väsyttääkin. Heräsin viime yönä klo 4.30 käymään pissalla, enkä sen jälkeen nukkunut yhtään. Kello soi klo 6.00.

Mä oon NIIN väsynyt. Ja tänään ois jumppapäiväkin.
Että sellainen valitusvirsi.

Mut muuten kaikki ok.

rv 13+3

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Eihän tuo syömismäärä ole edes paljoa ;) Täällä sitä vasta syödäänkin koko ajan tuohon määrään verrattuna! Johtuu varmaan siitäkin kun oon päivisin kotona niin ruoat on äärellä.

Jaksamista väsymyksen keskelle!!

Paljasjalka kirjoitti...

Mitäpä siitä jos syö usein jotain kohtalaisen terveellistä ja annokset on pieniä. Jos syö usein kaikkee höttöö, niin se on sitten huonompi homma. Vauva tarvii paaaljon energia kasvuun, älä ressaa ;)

Elina kirjoitti...

Annica no joo, tuossahan on noi säännölliset ruokahetket. Siitä puuttu esim. se karkkipussi minkä söin tänään bussia odotellessa, suklaapatukka eilen töissä, litratolkulla tuoremehua... et jep. Hyvästi vartalo ja hyvästi hampaat.

Hanna terveellisiä? Missä? Mikä? Arvaa vaan auttaako siihen huonoon oloon voisilmäpulla ja kahvi? Ei auta. Tulee entistä kaameempi olo kun sokerit laskee...