perjantai 24. helmikuuta 2012

huoh

Kylläpä voi ihmistä väsyttää. Onneksi nyt on perjantai!

Eilen olisi ollut jumppa, mutta päähän sattui, nivusiin sattui ja alapäähänkin vihloi ilkeästi joten päätin jättää väliin. Miten nämä liitoskivut alkavat jo nyt? Hmph.

Mutta huono olo on poistunut lähes kokonaan! Joskus jos ei ole syönyt kunnolla niin se saattaa yllättää, samoin joku tosi paha haju tekee myös sen. (vanha valkosipuli, hiki, tupakka, juopporenttu ect.)

Mutta uuvuttaa. Töissä ei ole stressaavaa ja työ on aika simppeliä toimistotyötä. Mutta se kaikki muu! Bussin odottaminen tuiskussa, lapsen hakeminen päiväkodista ja kiskominen pulkalla kotiin. (ne oli just sitten päättäneet hiekoittaa kävelytiet! eihän siellä sohjossa voi mitään rattaitakaan työntää... kele) Sitten lapselle ruokaa laittamaan ja kun olis lopulta aikaa leikkiä lapsen kanssa hetken aikaa niin ei vaan jaksa.

Mä tarviin lomaa.

Kunhan mun työssäoloehto tai mikäsenyton tulee täyteen ja oon oikeutettu palkalliseen saikkuun, käyn pyytämässä muutaman päivän työterveydestä. Pakko muutama päivä saada huilata. Olen kai siis jokaisen työnantajan painajainen. huoh.

1 kommentti:

NP kirjoitti...

Itsestään täytyy pitää huolta. <3 Jos väsyttää, olisi hyvä levätä, jos siihen vain suinkin on mahdollisuus. (Itsestäänselvyys, anteeksi.)

Mä itse hämmästelen yhä, että _jo_nyt_ mulle annettiin kehotus välttää raskaita hommia. Meidän muksua odottaessa kannoin _paljon_ myöhemmillä viikoilla apuna valokatelevypakettia, koska oli pakko (mies ei ollut kotona ja ne piti siirtää kuljetusautosta pihalle). Nyt ei tulis kuuloonkaan. O_o