sunnuntai 1. tammikuuta 2012

no eihän mulla oo mitään päällepantavaa

No eihän mulla oo mitään vaatteita! Kaikki (no ne kivoimmat) housut puristaa jo. Äitiyshousuja en suostu vielä laittamaan, koska sitten näytän siltä kuin olisin viikolla 18 raskaana enkä viikolla 8. Paitoja silitin muutamia. Ne on nuhjuisia.

Mun on päästävä vaateostoksille! Mut housuja ei oo kyl paljoo järkeä ostaa tässä vaiheessa...

Onko liian aikaista nykäistä äitiyshousut jalkaan?! äääh... on kyllä.

Työni on kuitenkin sellaista toimistotyötä, missä tarvitaan siistit vaatteet. Haaveilen siitä, että pukeudun kauniisti ja siististi, mutta kuitenkin persoonallisesti. Jos oisi rahaa miten paljon vaan niin se ois helppoa... Mutkun typykin tarvii vaatteita. Mokoma kun kasvaa koko ajan ja housut jää lyhyiksi ja paidat myös. Missäs välissä mä itselleni ostaisin...

Nuhjuisen kotiäidin vaatekaappi. :/

No ehkä mä jotain riepuja löydän päälleni ensi viikoksi. Sitten on pakko käydä hakemassa jotain uutta!

Ei kommentteja: