tiistai 9. elokuuta 2011

seuraavaksi: lämmikettä harteille

Seuraava asia mikä minun pitää löytää on joku bolero tai hihatin. Pukuni tulee olemaan olkainpuku, eli siinä ei ole hihoja. Ja minä olen aina kovin vilukissa, niin syyskuisiin häihin on pakko keksiä joku lämmitin harteille. Juhlapaikassamme on säädettävä ilmastointi, että jos ihan jääkalikaksi menen niin voin aina komentaa ilmastointia pienemmälle. ;)

Mutta ulos tarvitsee takin tietenkin, minulta löytyy valkoinen bleiseri, joka riittänee tuohonkin vuodenaikaan... Mutta tarvitsen tosiaan muuten jonkun kevyen, juhlavan lämmittimen harteille. Kertakaikkisen ihana olisi joku pitsinen / virkattu tai neulottu hihatin jostain ohuesta kauniista langasta! Se sopisi tosi hyvin pukuuni... omat käsityötaitoni eivät riitä tällaisen väsäämiseen, enkä aio tässä kohtaa lähteä opettelemaan. :D

Anoppi osaisi, mutta hänellä on jo kovin paljon muutakin tässä tehtävää ennen häitä, että en tiedä ehtiikö hän keskittyä tällaiseen... Tietysti kun tässä mennään kuukausi eteenpäin, on kaupoissakin varmasti jo jonkinlaisia syksyvaatteita tarjolla. Ehkä jostain löytyisi kaunis neulebolero valmiina? Väriltään se voisi olla valkoinen tai jopa se violetti...

Hääpukuni ompelija sanoi että hänkin voi ommella mulle boleron, mutta hänkin kannattaisi mielummin neuletta kuin ommeltua veriota. Olen oikeastaan samaa mieltä... sitä pitäisi siis seuraavaksi lähteä metsästämään!

Ei kommentteja: