tiistai 6. syyskuuta 2011

polttarit!

Lauantaiaamuna kello kahdeksan soi ovikello. Olin juuri viikannut pyykkejä kaappiin ja syöttänyt tipuselle aamupalan. Menin avaamaan täysin tietämättömänä ja ihmettelein että kuka soittaa ovikelloa näin aikaisin aamulla.... ja oven ulkopuolella seisoi lauma naisia! Polttarit!

Aamulla oltiin meillä, tytöt laittoi mulle aamupalan, jonka jälkeen suunnattiin tankotanssitunnille. Se oli muuten kivaa! Hirmuisen rankkaa ja vaikeaa, nyt onkin joka lihas kropassa ihan kipeenä sen tunnin jäljiltä. auh! Tankotanssitunnin jälkeen mentiin piknikille, piknikiltä kaupungille, kaupungilta jalkahoitoon, jalkahoidosta kaverin luo jossa oli koristeltu ja laitettu paikka nätiksi. Siellä oli luvassa siis morsiussaunaa ja vanhat heilat piti juosta tietenkin... Siinä oli naapureilla ihmettelemistä kun tissit hölskyen juostiin pitkin pihaa. ;) Sitten vielä syötiin, laulettiin singstaria ja laittauduttiin nätiksi ja suunnattiin kaupungin yöhön.

Kyllä oli nähty vaivaa ja tehty kyllä aivan ihanat polttarit! Olen vieläkin ihan puulla päähän lyöty siitä kaikesta mitä mulle oltiin järkätty. :D Ja että siellä oli niin paljon ihania naisia juhlimassa mun kanssa... :) Ihan mahtavaa!

Ei kommentteja: