maanantai 23. heinäkuuta 2012

Neuvolakuulumiset rv 36+6


Painonmuutos + 921 (öhöm)
turvotus + -
RR 110/77
Pissa puhdas
hemppa: 120
Sf 33 (supisti kyl vähän samaan aikaan et voi olla syy suurehkoon mittaan)
Lapsiveden määrä N
Tarjonta RT
Syke 168
Liikkeet ++

Ei ollu oma terkka tällä kertaa ja sitä nauratti kauheesti kun poika ei rauhoittunut ollenkaan. Koko ajan mylläs menemään... :D Sykkeetkin oli koko ajan tuolla jossain 170 paremmalla puolella...

Ja sit koko ajan tuli supistuksia, ei siis kipeitä supistuksia, mut tän terkan mielestä mä en enää mee seuraavaan neuvolaan kahen viikon päästä... et oon muka synnyttänyt ennen sitä. :D Mä en nyt ihan ehkä uskois... ja sit se sanoi että vauva kun on jo kolmikiloinen niin hyvin voi jo tulla jos on tullakseen että siitä vaan kuuraamaan lattioita. =)

Pää tosi alhaalla mutta ei kiinnittynyt, sen verran vielä pääsee kääntyilemään ja kierimään. :)
Et kaikki on niinkuin pitääki
n...

Torstaina sokerirasitukseen. Puuh. :/

2 kommenttia:

NP kirjoitti...

Eihän sitä tiedä, vaikka th olisi oikeassakin. :) Tosin mä välillä mietin, että miten hyvä tuntuma niillä oikeasti on näihin asioihin. Kun mä (Ykkösen kohdalla) sairaalasta soitin neuvolaan, että en muuten ole tulossa sovittuna aikana, koska synnytin jo, niin se th oli tosi yllättynyt. Mulla oli kuitenkin menossa jo 39+jotain, eli LA ihan nurkan takana, et ei sen _mun_ mielestä nyt niin iso ylläri olis pitänyt olla. :D

Elina kirjoitti...

No eihän sitä tiedä joo... :) Mut mä en ainakaan ennen elokuun ekaa viikonloppua odota tätä saapuvaksi. ;D

Kunhan tulis ennen ku miehen loma loppuu.... pliiiiiiiiiiis!!!!