maanantai 16. heinäkuuta 2012

Ärsytysvitutusmasennusmaximus!!!!!!

Terveiset synnytystapa-arviosta. Siellä poika olla möllöttää pää alaspäin. Ylhäällä kuitenkin vielä, ei kiinnittyneenä. Kaulaa jäljellä vielä 2,5 cm, kohdun ulkosuu auki, sisäsuu kiinni ja paikat pehmeät. Niin kai näillä viikoilla sopii ollakkin.

Painoarvio tällä hetkellä (rv 35+6) 2867g, syntymäpainoksi laskettuna aikana arvioi 3800g. Eli melko samankokoinen kuin mitä esikoinen oli syntyessään.

Lääkäri sanoi, että ei näe mitään estettä normaalille alatiesynnytykselle.

MUTTA.

Vauvan vatsan ympärys oli muita mittoja suurempi, mikä kuulemma voi olla merkki siitä ,että mulla on sokereissa jotain vikaa. Kiva. Ja tästähän seurasi sitten käsky SOKERIRASITUKSEEN. Voi kilin kellit mä sanon. En ois halunnut mitään tällaista tähän kohtaan enää, en millään! Oisin vaan halunnut nauttia huolettomasta loppuraskaudesta, mut nyt mun pitää alkaa kyttäämään syömisiäni ja pelätä jotain saamarin raskausdiabetesta!!! Ja isoa vauvaa. :(

En halua puskea mitään yli nelikiloista ulos! En halua! Enenenenen! Mä haluan sen normaalin vähän reilu kolmekiloisen vauvan joka syntyy ennen laskettua aikaa siististi ja nätisti siten että äitiä ei pelottaisi jättiläisvauvat tai sokeriarvot tai muut!!!

Haluan sittenkin sektioon... :(

Puuuuh. Mä niin toivoin erilaista fiilistä tästä polikäynnistä. En tällaista. Kai mun raskaushormonit tekee tästä nyt maailman isoimman ongelman, mutta mua ahistaa ihan sikana!!

En halua enempää diagnooseja!!! Meidän perheessä niitä on saatu jo ihan tarpeeksi!!

2 kommenttia:

NP kirjoitti...

Samoissa fiiliksissä mennään. Tai mullahan on RaDi todettu jo aikaa sitten, mutta enpä minäkään mitään melonia haluis tuolta puskea. :-/

Elina kirjoitti...

Joo.. no toivon nyt että mulla ei ois mitään suuria sokeriarvoheittelyjä. :( Jännittää jo muutenkin se synnytys niin tällainen kiva pelote tähän vielä. Huoh. :(