lauantai 2. helmikuuta 2013

Ulkonäkökriisi

Mä haluan laihtua. Mä haluaisin, että voisin vielä käyttää bikinejä! Mun pitäis oikeesti pudottaa 5 kiloa niin oisin samassa painossa ku ennen raskautta, mut todellisuudessa mä haluaisin pudottaa 8 kiloa! Ja haluaisin timmimmän kropan.

Mähän oon nyt aloittanut salitreenin, että käyn kaks kertaa viikossa salilla. Mut se ruokavalio. Nnnnnngggh. Miten ihmeessä mä saisin pidettyä dietin yllä kun muu perhe tarvii sitä makaroonilaatikkoa?

Ja sit iso kysymys:

Miten mä selitän mun dietin tuolle liian fiksulle pian nelivuotiaalle tytölle?! Se kysyy että miksi äiti ei syö meidän kanssa, miksi äiti ei syö samaa ruokaa. En haluaisi puhua laihduttamisesta! Jos jollain ois joku hyvä vinkki niin kuulisin mielelläni!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen siirtyny karpimmalle linjalle, painoa tippunut kuukaudessa n. 5kg :)
Ei tarvii selitellä lapselle mitään, kun tekee kaikille samat ruuat, mukulalle voi vähän antaa riisiä/perunaa/leipää lisäksi, mut itse syön siis esim broileria ja salaattia tms :) Lapselle selitetään enintään että "sinä tarvitset vielä perunaa/riisiä/makaroonia, jotta kasvaisit". :P
Ja sitten ei tosiaan sanaakaan "laihdutuksesta", tai typy on kohta kans "liian lihava" mielestään, oon tässä sivusta seurannu yhden toisen äidin laihista, jonka se on sanonut lapsensa kuullen.

Nasu kirjoitti...

Mitäs jos söisit sitä samaa makaronilaatikkoa kuin muukin perhe, mutta olisit vain extratarkkana annoskokojen kanssa? Pieni annos makaronilaatikkoa mutta sitten kaveriksi esim. valtava salaattikeko ja raejuustoa? Voisi toimia :)

Elina kirjoitti...

Nasu vois toimiakkin jos vaan pysyis ekstratarkkana niitten annoskokojen kanssa.... :p

Saara wau! hienoa! Lähtispä mullakin kiloja! Leivän mä oon jättäny nyt kokonaan pois mut mä tarviin jonku myslin tms. aamuihin kun on kiire ja pitää vaan jotain hotkasta äkkiä...

Mut mä keksin että sanon typylle että äidillä on menossa KUNTOKUURI ja siksi äiti syö vähän eri tavalla... sehän kuulostaa vaan terveelliseltä eikä ollenkan ulkonäkökeskeiseltä, eikö?!