torstai 14. maaliskuuta 2013

ohhoh. ompas ollut negatiivista.

Kylläpä nyt on ollutkin negatiivista lähiaikoina! Oo on ihana ihana vauva ja mulla on ihana perhe ja meillä on taloudellinen tilannekkin jotenkin hyvissä kantimissa. Jotenkin tää vaihe vaan vauvan kanssa ja tämä talvi tuottaa nyt kovasti mulle vaikeuksia. Se meinaa perhana selättää mut!

Kun on aamu, kello kuusi ja katson kuinka ulkona tuiskuttaa lunta ja tiedän, että pitää hetken päästä lähteä lykkimään rattaita hankeen kun viedään isosisko päiväkotiin.... niin meinaa itku päästä. Monena aamuna on sellainen voimaton ja uupunut olo. Perhana!

Mä oon ollut ihan mölliäitikin joka ei jaksa mitään kivaa. Mut minkäs teet kun ei saa nukkua.... kele.

MUTTA pikku Oon ekat hampaat tuli läpi! Tai ihan eka tuli jo ja toka tulee varmaan hetkenä minä hyvänsä. Kunhan ne on pihalla niin ehkä sitten ne yöt paranee... tää on yhtä ehkää tää vauvaelämä. :) Mut unikoulua pukkaa toivottavasti ens viikonloppuna!

Ja mun kuntoilupuoli... Paino ei meinaa pudota millään! Olin karppausdietillä mut ei se kestänyt kauaa kun tuli niin kauhee leipäkaipuu et oli pakko alkaa syömään leipääkin. Mut koitan pitää sokerin ja vaaleat nopeat hiilarit minimissään ja tarkkailla annoskokoja ja liikkua ja jättää herkut pois. Mulle taitaa tosiaan sopia parhaiten sellainen normaali ruokavalio. Semmoinen missä ei ole mitään omituista. Mutta kuntosalilla oon käynyt nyt 10 kertaa ja se tuntuu ihan kivalta. Oon jopa lisännyt painoja joihinkin ja ehkä jossain jotain edistystä tapahtuu vaikka varsinaisesti missään se ei näy vielä.

Mut kyllä tää taas tästä iloksi muuttuu. Kunhan lumet sulaa ja pikku Oo lähtee liikkeelle niin kyl se siit sit...

2 kommenttia:

Vilukissa kirjoitti...

Tätä ei ole nyt tarkoitettu kritiikiksi, vaan olen vain utelias: miksi isosiskon pitää mennä päiväkotiin? En ole lukenut blogiasi kuin silloin tällöin niin en tiedä tilanteestasi, ehkä mulla on siis mennyt ohi jotain oleellista :P

Elina kirjoitti...

Isosisko on pari-kolme päivää viikossa päiväkodissa ollut siitä saakka kun pikku oo syntyi. Se on tärkeä paikka isosiskolle kun on siellä ollut mun ollessa töissä jo 1v 3kk iästä saakka. Ei haluttu että hän kokis että jotain otetaan pois. Siellä on kavereita ja tekemistä. Kotona on vaan äiti joka hokee että "ihan kohta, ensin vaihdan oon vaipa,/syötän/ nukutan."

Ensi syksystä ei vielä tiedetä et miten tehdään. Täällä ois semmosta leikkitoimintaa päiväkodissa tarjolla et ehkä sinne jos saadaan paikka... en tiiä.Kattellaan. :)